Our Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 17, 2009

+212613632544 tinggal kenangan

hanya tinggal kenangan

16 celcius..
baru sampai mohamedia, kemas2 rumah.

dah lama nak update sebenarnya, tapi masa tak mengizinkan. busy dengan persiapan nak exam. ehe.. maaf lambat buat pengumuman. actually, nak chat ngan abah, tapi tak nampak2 abah on lak. ke sebab saya tak selalu tengok ym ye? no komen..

oh ye.. nak dijadikan cerita, atas kesalahan sendiri, saya telah kehilangan hp yang paling saya sayang. actually, hp tu beli guna duit hadiah atok bagi sempena dapat result SPM. sedih gak hp tu dah hilang.. tapi nak buat camne kn.. Allah dah tarik balik nikmat menggunakan hp kesayangan saya, terima je la dengan hati terbuka. =D ehe... sekarang ni, saya guna hp abang. abang guna hp lain. nombor? nanti tanya saya sendiri k. (saya tak ingat sebenarnya, sebab nombor tak lawa cam dulu.) hehe..

actually, saya merupakan seorang yang amat peka dengan hp saya. tak pernah tinggal. nak kemana-mana sure bawa sebab saya rasa penting. nak tau betul ke tak, tanya mereka yang rapat dengan saya. tiba sabtu lepas, hp tu pergi meninggalkan saya. ehe... sadis lak. bukan kena curi. mungkin kena pukau kot, sebab tu saya tak ingat langsung. (dah2 la fie... awak tu yang salah letak kot). erm.. esoknya, baru saya perasan yang hp tu xde dengan saya. abang try call. 2 3 kali. last2 ada seorang makcik jawab. suara cam jujur. abang kata nak ambil hp tu esok, makcik tu setuju nak jumpa. talian dimatikan. 10 minit lepas tu, abang call balik. makcik tu dah off hp. ish2... pe la perangai manusia ni. bukan hak sendiri, jangan la ambil. tak malu ke guna hak orang tanpa kebenaran?
~harap makcik tu kembali ke pangkal jalan. ehe..

p/s: sila padam nombor yang tertera pada tajuk post ini jika nombor itu masih menetap di dalam hp anda semua. =D

2010
Dar 678
Bradaah, Mohammedia

No comments:

Post a Comment