Our Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 25, 2009

Menjelang raya haji..

11 celcius...
apa yang boleh saya kata kan sekarang? SEJUK!!!
wah.. musim sejuk dah masuk. walaupun agak lambat berbanding tahun lepas, tapi bagi saya, musim sejuk tahun ni lagi sejuk daripada tahun lepas. hehe.. tahun lepas, saya tak rasa sejuk pun walaupun majoriti orang kata.. "ni la musim sejuk paling sejuk kat morocco ni". pelik kan? tahun ni orang tak kata macam tu, tapi saya rasa sejuk. hehe.. macam2 la fie ni...

okies.. hari ni saya sungguh gembira sebab esok cuti! seminggu je, sampai hari isnin. selasa ada 2 exam. (spoiled betul la..). dah nak raya, tapi tak rasa macam tahun lepas. raya tahun lepas best. sebabnya? ada kambing kot. hehe.. entah la.. raya tahun ni tak rasa macam raya. maybe sebab penghuni rabat (akhowat) dah bertukar orang. seriusly, saya rindu kat kak lilah.. sebab dulu dia selalu menjenguk bilik saya. nape tah tiba-tiba rindu dia. maybe sebab dulu saya selalu chat dengan dia kot.. sekarang saya dah jarang online, dah jarang gk nampak dia online. saya faham, dia sudah bekerja.
~semoga dapat timba lebih banyak pengalaman. :D

bila cakap pasal raya haji, kami selalu fikir untuk susun jadual. hehe.. biasanya kawan-kawan arab ajak datang rumah. haha.. ni la yang paling best sebab dapat makan2. hehe.. tapi tahun ni cam xde orang ajak je.. lagipun, saya tak tau ada masa @ x untuk semua tu. sedih... teringin sangat nak ke rumah latifah.. nak tengok adil (baby yg comel) tapi dia tak ajak lak. haha..
~ape la fie ni..

ehe.. jap..
abang misscall bangun subuh*

dah lama sebenarnya nak update blog, tapi keadaan tak mengizinkan. masalah dengan tenet. ni pun, update kat laptop aman. hehe.. thanks aman. =D

oh ye.. sebenarnya, nak ucapkan jutaan terima kasih kepada mereka yang ambil berat masa saya sakit. thanks banyak2 kat abang & suaidah sebab jaga saya sepanjang saya sakit. thanks kat mereka yang menghulurkan ubat untuk saya sembuh. dah tak sakit tekak da. =D
~nak makan kek coklat... :(

p/s: raya nanti insyaAllah saya ambil gambar banyak2, masukkan dalam blog ni. oh ye.. kakna n kaksu, rajin2 la masukkan gambar banyak2 ye.. =D

Bouhlal, Rabat..
0555

3 comments:

  1. Salam Eid Adha..
    Semoga ceria selalu..
    ;-P
    n Najah fil Imtihan buat both of you Deli n fie..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Fiza,

    He, rindu kita ke? Apa ye nak suruh awak buat kalau dah rindu kita? Hehe. Tak ada idea lah. Mungkin boleh cuba minta mana-mana anak murid kita buatkan donat supaya lepas awk makan donat tu akan hilang rasa rindu tersebut. He.

    Memang diakuilah. Selalu saja menghadap laptop ni. Tapi, masa tak mengizinkan nak buat kerja lain yang seperti biasa kita buat masa jadi pelajar dulu. Ada komitmen lain mungkin. Tapi, sebenarnya memang teringin utk ketemu dengan kawan-kawan, adik-adik dan awak sendiri dalam ruang maya ni. Nak jadi macam dulu suruh masing-masing mengaku siapa rindu siapa. Hehe.

    Haha, cakap pasal jenguk menjenguk bilik awak tu tiba-tiba teringat pula saat-saat masa tu. He, kita menjenguk tu mesti bawa nota ke nak pinjam nota ke, bawa donat, duit dan yang mesti ada bawa gosip hangat. Hehe.

    Huhu, dah macam emel pula. Hmm, Alhamdulillah awk dah sembuh. Semoga dapat jaga kesihatan utk musim sejuk yang dikhabarkan memang agak sejuk. Semoga rajin masukkan cerita-cerita dalam laman bloh ni. Nak juga timba pengalaman anda berdua utk pengalaman kita pula. He. Semoga dapat terus belajar dengan tekun. Dan akhirnya, maaf kalau kurang berita. Salam aidiladha.

    -khadijahkhaLILAH-

    ReplyDelete
  3. BintuHood=> salam eid adha.. thanks doakan kami. ;) rindu kak hanin...

    Afnan Athirah=> hehe.. kak lilah ni.. kn saye dah pesan, g buka blog. suka nak post blog kat bhgn komen blog ni. hehehe... doakan saya najah tau. ;)

    ReplyDelete