Our Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, November 14, 2009

akhirnya... kami mengambil keputusan untuk ...

17 celcius...
setelah berfikir masak2, makan pun sedap. bermesyuarat tiga empat kali. pihak AMT blog ini bersejutu untuk membuka blog ini untuk tatapan semua yang jumpa link blog ini. samada memang dari dulu teringin nak tengok blog ni, atau pun yang baru tau kewujudan blog ni, atau pun yang tiba-tiba terjumpa blog ini. marhaban bikum.

seperti biasa, blog ini akan diupdate oleh presiden (jarang sgt dia update.. hehe) dan timbalannya yang sentiasa memerah otak memikirkan isi untuk disampaikan. adapun bahasa yang digunakan tidaklah sebaku bahasa melayu yang asli dek kerana kami tidak menjadi ahli GKLN.

bagi sesiapa yang merasakan bahawa blog ini tidak mendatangkan faedah walaupun sebesar zarah, sila meninggalkannya dengan seberapa segera. penting untuk tidak membuang masa membaca celoteh kami. bagi sahabat-sahabat dan saudara mara, untuk mengetahui berita kami di sini, rajin-rajinlah jenguk dan tinggalkan pesanan. pesanan anda akan direply oleh pihak penaja seberapa segera.

kakna nak gambar rumah.. tapi belum ambil lagi. so.. ni kami masukkan gambar jalan2 kat rabat. semoga menjadi inspirasi untuk kakna nak datang sini. hehe.. ha.. kepada kaklong benah, meh la baca blog ni. x private da.. =D

Oudaya di waktu senja.. cantik kan?

Ni Presiden blog ni.. depan die tu kuskus.. sedap........

Ni kat taman pe ntah name die.. ehe,tp kt rabat la.

ok,tu je y nk update kali ni.. bye..

0206..
Mohammedia

No comments:

Post a Comment