Our Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 14, 2009

Gubahan Hantaran

alkisah...
bermula sebuah kisah apabila tiba pagi selasa 14 julai 2009 a.k.a hari ke 3 saya di Malaysia untuk tahun 2009. ehe.. hari tu tak ada kelas. so, mak dah pakat dengan makcik aynee, nak beli barang untuk gubahan hantaran. nak buat base utk letak atas dulang. handmade ok. ehe.. makcik aynee kreatif, so senang la, tak yah g tempah kat kedai. mahal tu..

dipendekkan cerita, kami bertiga ke kedai bunga. pukul 9 da sampai kedai da. kedai tu pun baru je buka, xde pelanggan lagi. lama gak dalam kedai tu, sejam lebih. pilih itu ini, memang banyak la bunga. saya pun jadi cam rambang mata. haha.. seb baik bukan saya yang kena pilih untuk buat gubahan. last2, siap beli. nak dekat tengahari gak la. bila makcik aynee kira-kira balik, hiasan untuk satu dulang, dalam rm20 je. murah kan? kalo kat kedai, yang simple2 dah kena rm35.

hasilnya? haha.. x buat lagi la. minggu depan kot. barang2 tu ada dalam bilik belakang. dah jadi macam stor dah. oh ye.. disebabkan tak ada pelamin untuk majlis akad nikah nanti, ada la nak buat latar blakang sikit. beli gak la bunga untuk tu semua. so... kita nantikan hasil tangan makcik aynee.. =D

so... sila melihat bunga sampai puas..

antara gubahan hantaran di kedai yang agak serabut..

makcik aynee memilih bunga..

tengah imagine cara nak susun bunga..

flowers!!

1536
Taman Sri Andalas...

2 comments: