Our Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 24, 2010

Rasa itu hadir lagi

satu masa dulu, rasa itu pernah hadir dalam diri. kenapa? sebab selalu terfikir ini akan berlaku. kini.. setelah sekian lama, rasa itu hadir semula. dulu, masa berita tu sampai, tak ada sesiapa di sekeliling. memang terkesan tetapi tak terlalu dalam sebab situasi ketika itu sepatutnya "saya sedang bergembira dengan hadirnya ahli baru dalam diri". tapi kini... suasana sekitar seolah2 ingin mencabar saya. setiap masa terpaksa bersabar dengan diri sendiri. pujuk diri agar tak terkesan. tapi saya tak kuat. cuba untuk abaikan perasaan tu, tapi tak dapat. kalah dengan perasaan sendiri. mujur ada teman setia yang sentiasa setia pinjamkan telinga untuk mendengar, hati untuk dikongsi. mereka yang lain tak faham. sebab? mereka tak rasa. kalau mereka faham pun, takkan sama sebab mereka bukan saya. mereka takkan rasa sebab mereka sudah terlepas. impian saya ketika ini? menulis di tempat baru. suasana baru, cuma kami...

tiba2 rasa menarik lak ayat tu. haha... mana tah saya dapat tadi.
tak faham? tak perlu faham sebab tak semua orang akan faham semua benda

p/s: doakan impian itu termakbul segera mungkin..

1637
Bouhlal, Rabat

No comments:

Post a Comment