Our Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, September 20, 2009

EID MUBARAK SAEID...

24 celcius..
raya ke 2
baru lepas melawat blog2 orang. fuh.. semua cerita pasal raya, saya pun nak gak la cerita. he...

raya kali ni, macam biasa saya teruskan tradisi beraya di MALAYSIA. hehe... dah tahun ke 3 saya raya di Malaysia semenjak saya meneruskan pengajian di Morocco. maknanya? SAYA TAK PERNAH RAYA DI MOROCCO. uhuh... beruntungkah saya?

kalau tanya saya soalan tu untuk raya tahun ni, memang saya akan jawab. haah, SAYA MEMANG BERUNTUNG. sebabnya? dapat berkumpul ramai2 satu family LENGKAP! wah... best2...

semalam (hari raya pertama) lepas solat sunat hari raya, kami ke rumah atok. beraya di sana. semua ada (kecuali famiy pakngah). family mak uda, family mak lang, family pakteh, family pakcik. anak2 tak terkecuali walaupun seorang. ehe..

meriah sangat masa sesi bermaafan. ada yang menyakat, ada yang tersenyum simpul, ada yang malu2, ada yang dengar nasihat dengan teliti, ada yang menasihat dengan penuh harapan, ada yang bagi semangat untuk nak exam, ada yang keluar air mata tak henti2 sampai lebam. ehe... saya suka suasana macam ni.

bila dah nak habis sesi bermaafan, family pakngah sampai. ehe... apa lagi, mula2 sikit2 je ambil gambar. last2 suma cucu2 atok kena tarik. uhuh... nak gambar LENGKAP ok. so, suma kena ambil peranan. best2..
* rasanya lagi best kalau abang ada semalam.

sesi bermaafan...
ikut turn..

syahdu...

beratur nak duit raya...

the boys..

cucu-cucu atok & nenek

makan-makan

akhir kata, dikesempatan ini saya ingin menguapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN.

p/s: jemput datang kenduri di Kelantan raya ke 4. alamat... Lot 1243-E, kg baru Wakaf Che Yeh, Kota Bharu.


0830
Taman Sri Andalas...

No comments:

Post a Comment