Our Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, September 12, 2009

berkenalan dengan keluarga baru..

27 celcius..
orang kata, bila mengahwini seseorang, kita bukan mengahwini sorang saja, bahkan seluruh keluarganya. bermakna kita kena kenal dengan keluarganya macam kita kenal keluarga kita sendiri. betul x?

saya dalam fatrah mengenal keluarga abang. adik beradik saya 3 orang je, so senang je abang nak kenal. lagipun semua duduk rumah mak abah. memang jumpa je la kalau kakna & kaksu balik. berbeza dengan adik beradik abang yang majoriti dah mempunyai keluarga yang tersendiri. abang anak ke 7 daripada 9 orang adik beradik. setakat ni, saya baru jumpa 4 orang, bakinya akan jumpa di Kelantan nanti, insyaAllah..

nak bercerita banyak, tapi cam tak tau nak cerita apa. ehe... hari tu ke Pahang, rumah kakMi. dah post gambar pun. minggu depannya ke Rawang, rumah kak. sambil2 tu singgah UIAM, melawat La. celah2 tu, dah 3 kali gak ke Subang, rumah kakYa. rumah kakYa je kami tak semepat nak tidur sebab abang dah tak cukup masa, kena balik Kelantan.

alhamdulillah, saya dapat kakak2 & adik2 yang peramah. so, tak de la segan sangat saya. ye la.. saya ni kan agak pendiam kalau baru nak kenal2 orang. nasib baik kakak ipar saya semua peramah. senang gak la saya nak masuk. anak2 buah? owh.. comel2 belaka. geram je tengok. hehe..
*masa majlis, ada gambar family kak & kakMi je..

kak, aisyah a.k.a adik, abgDi, kakak (kat depan abang)

kak tengah siapkan kakak & adik nak g tadika

abgFadh, Addeen, kakMi

Addeen dah lena, mak uda tidurkan.. ehe..

naufal aqil...
takde gambar dengan kakYa lak..

melawat La kat UIAM

0140
Taman Sri Andalas...

No comments:

Post a Comment