Our Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, May 23, 2015

SHOPPING , MAKE OVER

Orang kata, membeli belah itu satu terapi yang baik. Is it true?
Yes!

Saya sangat suka shopping.
Saya gemar window shopping.
Tapi saya sedar yang saya bukan 'orang kaya', so saya membeli ikut kehendak yang dirasakan perlu. Ahha...

baru balik daripada shopping berlima.
saya. Adik. Iyyad. Aufa. Eihab.
En suami xde.. g program sekolah..

ke gm dan tesco je pun. Tapi lama bukan main. Siap ada take 5 utk tidur dalam kereta. Haha.. kelakar lak. Keluar pukul 12, balik pukul 6.
Apa yang dibeli?
Tak banyak pun.. banyak cuci mata tgk brg2 dalam kedai je.
Iyyad - buku mewarna n buku cerita
Aufa - pandora
Eihab - stokin
mama- pin tudung, cardigan, seluar, kemeja kotak2.
hahaha...
Okies.. stop membeli bulan ni. Sambung bulan depan lak.

actually dalam proses nak make over.
bulan lepas beli tudung.
bulan ni seluar n skincare.
Bulan depan tak tau lagi apa. Hehe..
Wait for the new me! ;) ;)

Kenapa make over?
Saje nak tukar penampilan.
dah tahun ke 6 jadi isteri orang, tiba masa utk ubah penampilan.
Nak en suami sentiasa sayang.  Hehe..
Haha.. ye2 je fie ni. Xde la..
fie tetap fie, fiza tetap fiza, fizah tetap fizah..
Xde pe yang berubah pun..
it's me, myself. ;)

***lama rasa x letak gambar kat blog ni.
nah belanja satu gambar..

**dating ngan abang sayang kat morocco.. April 2015

ohho.. abaikan eyebag, kedut2 kat muka, tona kulit yg agak tak sekata.
saya dah ada anak 3 ok.. muka dah nampak tua Sebab penat..
waaa.... Sedih sangat2..

marykay, here i come! ;) ;)

7.51 p.m
taman sri andalas, klang

No comments:

Post a Comment